Vragen omtrent verzending

Verzendt Headshop naar mijn land?

Verzenden jullie naar mijn land?

Wij verzenden naar bijna alle EU landen. Toch zijn er enkele uitzonderingen. Bekijk de verzendtabel om te zien of wij ook naar jouw land verzenden en wat de bijbehorende verzendkosten zijn. Afhankelijk van jouw regio wordt de bestelling verzonden met DHL of UPS. Dit gebeurt altijd zo discreet mogelijk, niemand zal zien wat er in het pakket zit of waar het vandaan komt. Na de verzending ontvang jij een track and trace code om het pakket te volgen.
Land Levertijd Verzendkosten Gratis vanaf
België 1 – 2 €7,95 €75,-
Bulgarije 6 – 8 €19,95 €75,-
Denemarken 2 – 3 €12,95 €75,-
Duitsland* 1 – 3 €8,95 €75,-
Estland 4 – 6 €19,95 €75,-
Finland 3 – 6 €16,95 €75,-
Frankrijk 2 – 3 €11,95 €75,-
Griekenland 6 – 8 €19,95 €75,-
Hongarije 2 – 4 €19,95 €75,-
Ierland 3 – 4 €16,95 €75,-
Italië 2 – 4 €12,95 €75,-
Kroatië 3 – 5 €19,95 €75,-
Letland 3 – 5 €19,95 €75,-
Litouwen 3 – 5 €19,95 €75,-
Luxemburg 1 – 2 €8,95 €75,-
Nederland 1 – 2 €4,95 €75,-
Oostenrijk 2 – 3 €14,95 €75,-
Polen 2 – 3 €14,95 €75,-
Portugal 3 – 4 €16,95 €75,-
Roemenië 3 – 5 €19,95 €75,-
Slovenië 2 – 3 €19,95 €75,-
Slowakije 3 – 5 €14,95 €75,-
Spanje 2 – 3 €16,95 €75,-
Tsjechië 2 – 4 €14,95 €75,-
Zweden 2 – 6 €16,95 €75,-
* Naar dit land versturen wij geen producten uit de categorie: Wietzaadjes & Magic Truffels. ** We versturen binnen 1 werkdag, alle levertijden zijn geschat en kunnen variëren door verkeer en vakanties.
Zijn de producten legaal in mijn land?
Legale status in mijn land Al onze producten zijn volledig legaal in Nederland. Je mag deze bestellen bij een leeftijd van 18+. Mocht je een bestelling plaatsen vanuit een ander land, dan ben je zelf verantwoordelijk om van de lokale wet en regelgeving op de hoogte te zijn. Lees ook onze Algemene Voorwaarden. Belangrijk: We voeren geen terugbetaling uit wanneer het pakket door de douane in beslag wordt genomen. Je kunt het pakket altijd volgen met de toegestuurde track and trace code. Discrete verzending: De pakketjes worden volledig discreet verstuurd. Dit betekent dat er aan de buitenkant niet te zien is wat er in zit. Er is geen referentie naar de verzender, geen logo en geen tekst die “Headshop” vermeldt.
Verzenden jullie discreet?
Ja! Wij verzenden al onze bestellingen altijd in blanco verpakking. Geen verwijzing naar ons, noch naar de inhoud.
Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten?
Geschatte verzendtijden Lees meer informatie: Verzendmethoden. Wij verzenden alleen na betaling Houd er rekening mee dat we bestellingen pas klaarmaken als uw betaling is ontvangen. Uw pakket wordt binnen 24 uur na bevestiging van de betaling verzonden. Vertragingen bij verzending Uw pakket kan vertraging oplopen door zowel de douane als uw lokale postbedrijf. Andere factoren zijn onder meer de feestdagen, het weer en onjuiste of ontbrekende adresgegevens. We kunnen geen uitspraken doen over een exact tijdsbestek waarin uw bestelling zal aankomen. U ontvangt echter wel een Track en Trace-nummer in uw e-mail om uw bestelling te volgen.
Welk bedrijf bezorgt mijn pakket?
Wij verzenden al onze bestellingen met DHL of UPS. Zodra de koerier uw pakket heeft, ontvangt u een e-mail met uw track en trace-link. Als je je pakket hebt gemist, zal de koerier normaal gesproken proberen om je pakket nog een paar keer te bezorgen. Als het pakket ergens anders wordt afgeleverd, laat de koerier een briefje achter met het adres van het dichtstbijzijnde postkantoor om het op te halen. In uitzonderlijke gevallen bezorgt de koerier het pakket bij uw buren. Maar maak je geen zorgen, door de discrete verzending weet niemand wat er in het pakket zit. U kunt met uw track en trace nummer contact opnemen met het koeriersbedrijf om te voorkomen dat zij uw pakket naar ons terugsturen. Normaal blijft een pakket 1 tot 2 weken op het postkantoor. Geen track en trace nummer ontvangen? Controleer uw spam. Niet daar? Gelieve ons te contacteren.
Kan ik mijn bestelling volgen met Track en Trace?
Volg altijd je pakket Headshop maakt alleen gebruik van Track en Trace verzending, zodat je altijd weet waar je pakket is en wanneer je thuis moet zijn, wanneer het op je adres aankomt. Controleer uw track and trace link nadat u uw verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Zodra het postkantoor begint met verzenden, ontvang je nog een e-mail om je pakket te volgen. Heb je het pakket gemist? Als u uw pakket hebt gemist, zal het postkantoor normaal gesproken proberen uw pakket opnieuw af te leveren, soms zal hij een briefje achterlaten met het adres van het dichtstbijzijnde postkantoor om het op te halen. In uitzonderlijke gevallen brengt het postkantoor het pakket bij uw buren. U kunt altijd contact opnemen met uw lokale postbedrijf met uw track en trace nummer om te voorkomen dat zij uw pakket naar ons terugsturen. Normaal blijft een pakket 1 tot 2 weken op het postkantoor. Heeft u uw trackingnummer niet ontvangen? Controleer ook de spambox in uw e-mail. Of neem contact met ons op.

Vragen over betaling

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
1. iDEAL / MisterCash / Bancontact / Eps-Überweisung / Giropay Dit is de snelste en gemakkelijkste manier om uw betaling af te ronden. Selecteer de optie die bij uw bank past en voltooi de stappen door het proces. Onze betaaldienstverlener faciliteert een veilige betaalomgeving. Nadat de betaling is voltooid, ontvangt u direct een bericht. Ons team zal beginnen met het verwerken van de bestelling om deze zo snel mogelijk te verzenden. We houden je via e-mail op de hoogte van de status. 2. Directe bankoverschrijving Het is mogelijk om uw betaling per bankoverschrijving af te ronden. Selecteer de optie “Directe bankoverschrijving” en volg de stappen. Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met de benodigde informatie en betaalgegevens. Houd er rekening mee dat nadat u de betaling heeft overgemaakt, het 1-3 dagen kan duren voordat we het geld hebben ontvangen. Hierdoor kan het wat langer duren voordat de bestelling wordt verzonden. U wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status. 3. Cryptocurrencies We accepteren betalingen met meerdere soorten cryptocurrencies. Deze betalingen worden verwerkt met Coinbase, de grootste Bitcoin-uitwisseling en broker ter wereld. Om met cryptocurrencies te betalen kun je de betaaloptie “Bitcoin en andere cryptocurrencies” selecteren. Momenteel accepteren we Bitcoin, Ethereum, USD Coin, Litecoin en Bitcoin cash. Kijk voor meer informatie op https://www.headshop.nl/nl/betaalmethoden/
Hoe kan ik betalen met bankoverschrijving?
Selecteer de optie “Directe bankoverschrijving” en volg de stappen. Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je een e-mail met de benodigde informatie en betaalgegevens. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Maar controleer eerst uw spambox. Houd er rekening mee dat nadat u de betaling heeft overgemaakt, het 1-3 dagen kan duren voordat we het geld hebben ontvangen. Hierdoor kan het wat langer duren voordat de bestelling wordt verzonden. U wordt via e-mail op de hoogte gehouden van de status.

Retouren en terugbetalingen

Can ik mijn geld terug krijgen?

Geld teruggaven

Als u uw geld terug wilt, dient u dit eerst binnen 14 dagen na ontvangst van uw producten aan ons door te geven, voordat u producten aan ons kunt retourneren. Na controle en akkoord kunt u uw producten binnen 14 dagen terugsturen. Ons team zal de producten inspecteren om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan onze retourvoorwaarden. Indien goedgekeurd voor terugbetaling tijdens onze inspectie, zal een terugbetaling aan u worden teruggegeven. Er zijn een paar voorwaarden voor producten die aan ons worden geretourneerd, dus lees deze zorgvuldig door.

Voorwaarden voor retourneren

  1. Producten met een korte houdbaarheid: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic Truffels, Paddo Growkits en Paddo sporen of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komen vanwege hun korte levensduur niet in aanmerking voor retournering natuur.
  2. Hygiëne: Bongs, pijpen, verdampers of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komt alleen in aanmerking voor retournering, als ze ongebruikt en verzegeld in de originele verpakking zijn. Producten die na levering gemengd zijn met andere producten, komen niet in aanmerking voor retournering.
  3. Originele verpakking: Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het terug wilt sturen).

Belangrijk

We betalen je geld niet terug als de douane je pakket in beslag heeft genomen of als je ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. We kunnen alleen producten terugbetalen met een lange houdbaarheid en producten die naar ons terugkeren. Het is uw verantwoordelijkheid om op de hoogte te zijn van de juridische status van onze producten in uw land en om ons uw juiste adres te verstrekken. Lees onze algemene voorwaarden.

Informeer ons

Als u een geldteruggave wilt Breng ons binnen 14 dagen op de hoogte via e-mail, nadat u de producten op uw adres heeft ontvangen, voordat u een retourzending doet. Hoeveel tijd heb je om je producten te retourneren? Stuur producten binnen 14 dagen terug, nadat we deze hebben beoordeeld en ermee hebben ingestemd om te retourneren. Hoe zit het met de retourkosten? Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen, worden niet gerestitueerd. Neem contact op
Wat te doen bij beschadigde producten?

Beschadigde producten

  1. U kunt eventuele schade aan ons doorgeven. We zullen het graag repareren of, indien niet mogelijk, een vervangend artikel sturen, nadat we het beschadigde artikel hebben teruggekregen en door ons team zijn geïnspecteerd.
  2. Als uw product bij levering beschadigd was. Eventuele schade kunt u aan ons doorgeven (met foto’s). Zodra het naar ons is teruggestuurd, inspecteren we het artikel en sturen we een vervangend artikel als dat van toepassing is.
  3. Als uw product defect raakt terwijl het nog onder de productgarantie valt, kunt u contact met ons opnemen met een foto en beschrijving van het defect. Na inspectie wordt het ofwel gerepareerd door de leverancier, ofwel wordt er een vervangend exemplaar naar u opgestuurd.
Er zijn een paar voorwaarden voor producten die aan ons worden geretourneerd, dus lees deze zorgvuldig door.

Voorwaarden voor retourneren

  1. Producten met een korte houdbaarheid: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic Truffels, Paddo Growkits en Paddo sporen of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komen vanwege hun korte levensduur niet in aanmerking voor retournering natuur.
  2. Hygiëne: Bongs, pijpen, verdampers of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komt alleen in aanmerking voor retournering, als ze ongebruikt en verzegeld in de originele verpakking zijn. Producten die na levering gemengd zijn met andere producten, komen niet in aanmerking voor retournering.
  3. Originele verpakking: Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het terug wilt sturen).

Belangrijk

We betalen je geld niet terug als de douane je pakket in beslag heeft genomen of als je ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. We kunnen alleen producten terugbetalen met een lange houdbaarheid en producten die naar ons terugkeren. Het is uw verantwoordelijkheid om op de hoogte te zijn van de juridische status van onze producten in uw land en om ons uw juiste adres te verstrekken. Lees onze algemene voorwaarden.

Informeer ons

Als u een geldteruggave wilt Breng ons binnen 14 dagen op de hoogte via e-mail, nadat u de producten op uw adres heeft ontvangen, voordat u een retourzending doet. Hoeveel tijd heb je om je producten te retourneren? Stuur producten binnen 14 dagen terug, nadat we deze hebben beoordeeld en ermee hebben ingestemd om te retourneren. Hoe zit het met de retourkosten? Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen, worden niet gerestitueerd. Neem contact op
Wat zijn de retourvoorwaarden?

Voorwaarden voor retourneren

  1. Kort houdbare producten: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic truffels, Paddo kweeksets en Paddo sporen of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komen vanwege hun korte levensduur niet in aanmerking voor retournering.
  2. Hygiëne: Bongs, pijpen, verdampers of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komt alleen in aanmerking voor retournering, als ze ongebruikt en verzegeld in de originele verpakking zijn. Producten die na levering gemengd zijn met andere producten, komen niet in aanmerking voor retournering.
  3. Originele verpakking: Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het terug wilt sturen).
Belangrijk: We betalen je geld niet terug als de douane je pakket in beslag heeft genomen of als je ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. Het is uw verantwoordelijkheid om op de hoogte te zijn van de juridische status van onze producten in uw land en om ons uw juiste adres te verstrekken. Lees onze algemene voorwaarden.

Informeer ons

Als u een geldteruggave of vervanging voor uw beschadigde producten wilt. Breng ons binnen 14 dagen op de hoogte via e-mail, nadat u de producten op uw adres heeft ontvangen, voordat u een retourzending doet. Hoe zit het met de retourkosten? Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen, worden niet gerestitueerd. Neem contact op
Waar geen ik mijn retour aan?

Informeer ons

Als u een geldteruggave of vervanging voor uw beschadigde producten wilt. Breng ons binnen 14 dagen op de hoogte via e-mail, nadat u de producten op uw adres heeft ontvangen, voordat u een retourzending doet. Hoe zit het met de retourkosten? Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen, worden niet gerestitueerd. Neem contact op

Technische vragen

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?

Jouw persoonlijke informatie:

1. Log in. 2. Ga naar mijn account. 3. Klik op Mijn Adressen. Hier kan je alle gewenste adresgegevens aanpassen. 4. Klik on Account details. Hier kan je jouw naam, email en wachtwoord veranderen. Als u uw e-mailadres heeft gewijzigd, wordt er een bevestigingsmail naar u verzonden om het te verifiëren. Klik op de link in de verificatie-e-mail om het nieuwe e-mailadres te activeren.
Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat nu?

Wijzig jouw wachtwoord:

1. Ga naar: Jouw Account. 2. Klik op: Wachtwoord kwijt 3. Je ontvangt een mailtje waarmee je jouw oude wachtwoord kunt resetten en een nieuwe kunt aanmaken. 4. Als je geen mail hebt ontvangen, controleer dan jouw spam box. 5. Nog steeds geen email gevonden? Neem dan contact met ons op.
Waarom werkt de website niet zoals normaal?
Als de Headshop-website niet wordt onderhouden, zou deze echter correct moeten werken: Onze website functioneert beter als u de cookies inschakelt in de internetopties van uw browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome etc.). Dat maakt het mogelijk om producten in je winkelwagen te leggen. Klik in Internet Explorer op Extra > Opties en selecteer vervolgens het tabblad Privacyopties. De privacy-instellingen moeten Medium-Hoog of minder zijn om de Headshop-website goed te laten functioneren. Een andere bron voor dit probleem kan uw firewall zijn. Pas uw privacy-instellingen in uw Firewall aan als u de website zo goed mogelijk wilt gebruiken. Andere technische problemen? Gelieve ons te contacteren.
Waar geef ik een probleem met de website aan?

Technische problemen

Mochten er voor jou problemen zijn met de Headshop website, laat het ons dan gerust weten! We willen dat je de beste winkelervaring krijgt die je kunt hebben! Dus als er technische bugs zijn, zullen we er altijd voor zorgen dat ze worden opgelost.

Neem contact op

Neem contact op

Heb je vragen over je online bestellingen of heb je vragen over de webshop? Stuur ons dan hieronder een bericht om te chatten met ons Headshop-team. Vermeld a.u.b. uw ordernummer, indien u die heeft.