Retourbeleid

Voordat u uw producten retourneert.

Als klant heeft u volgens de wet recht op herroeping. Dit betekent dat je binnen 14 dagen na ontvangst van een product aan ons kunt melden dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Nadat u ons van uw voornemen op de hoogte heeft gesteld, heeft u nog 14 dagen de tijd om het product aan ons te retourneren. Wanneer u gebruik maakt van het herroepingsrecht, betalen wij de initiële verzendkosten en de productkosten binnen 14 dagen na kennisgeving terug. Er zijn een paar voorwaarden om producten naar ons te kunnen retourneren, lees deze goed door.

Voorwaarden voor retourneren

  1. Kort houdbare producten: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic truffels, Paddo kweeksets en Paddo sporen of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komen vanwege hun korte levensduur niet in aanmerking voor retournering.
  2. Hygiëne: Bongs, pijpen, verdampers of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komt alleen in aanmerking voor retournering, als ze ongebruikt en verzegeld in de originele verpakking zijn. Producten die na levering gemengd zijn met andere producten, komen niet in aanmerking voor retournering.
  3. Originele verpakking: Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het terug wilt sturen).
  Belangrijk: We betalen je geld niet terug als de douane je pakket in beslag heeft genomen of als je ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. Het is uw verantwoordelijkheid om op de hoogte te zijn van de juridische status van onze producten in uw land en om ons uw juiste adres te verstrekken. Lees onze algemene voorwaarden.

Informeer ons

Als u een geldteruggave of vervanging voor uw beschadigde producten wilt. Breng ons binnen 14 dagen op de hoogte via e-mail, nadat u de producten op uw adres heeft ontvangen, voordat u een retourzending doet. Hoe zit het met de retourkosten? Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen, worden niet gerestitueerd. Neem contact op

Voorwaarden voor retourneren

  1. Kort houdbare producten: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic truffels, Paddo kweeksets en Paddo sporen of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komen vanwege hun korte levensduur niet in aanmerking voor retournering.
  2. Hygiëne: Bongs, pijpen, verdampers of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komt alleen in aanmerking voor retournering, als ze ongebruikt en verzegeld in de originele verpakking zijn. Producten die na levering gemengd zijn met andere producten, komen niet in aanmerking voor retournering.
  3. Originele verpakking: Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het terug wilt sturen).
Belangrijk: We betalen je geld niet terug als de douane je pakket in beslag heeft genomen of als je ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. Het is uw verantwoordelijkheid om op de hoogte te zijn van de juridische status van onze producten in uw land en om ons uw juiste adres te verstrekken. Lees onze algemene voorwaarden.

Informeer ons

Als u een geldteruggave of vervanging voor uw beschadigde producten wilt. Breng ons binnen 14 dagen op de hoogte via e-mail, nadat u de producten op uw adres heeft ontvangen, voordat u een retourzending doet. Hoe zit het met de retourkosten? Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen, worden niet gerestitueerd. Neem contact op

Terugbetalingen

Als klant heeft u volgens de wet recht op herroeping. Dit betekent dat je binnen 14 dagen na ontvangst van een product aan ons kunt melden dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Nadat u ons van uw voornemen op de hoogte heeft gesteld, heeft u nog 14 dagen de tijd om het product aan ons te retourneren. Wanneer u gebruik maakt van het herroepingsrecht, betalen wij de initiële verzendkosten en de productkosten binnen 14 dagen na kennisgeving terug. Er zijn een paar voorwaarden om producten naar ons te kunnen retourneren, lees deze goed door.

Voorwaarden voor retourneren

  1. Kort houdbare producten: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic truffels, Paddo kweeksets en Paddo sporen of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komen vanwege hun korte levensduur niet in aanmerking voor retournering.
  2. Hygiëne: Bongs, pijpen, verdampers of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komt alleen in aanmerking voor retournering, als ze ongebruikt en verzegeld in de originele verpakking zijn. Producten die na levering gemengd zijn met andere producten, komen niet in aanmerking voor retournering.
  3. Originele verpakking: Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het terug wilt sturen).
  Belangrijk: We betalen je geld niet terug als de douane je pakket in beslag heeft genomen of als je ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. Het is uw verantwoordelijkheid om op de hoogte te zijn van de juridische status van onze producten in uw land en om ons uw juiste adres te verstrekken. Lees onze algemene voorwaarden.

Informeer ons

Als u een geldteruggave of vervanging voor uw beschadigde producten wilt. Breng ons binnen 14 dagen op de hoogte via e-mail, nadat u de producten op uw adres heeft ontvangen, voordat u een retourzending doet. Hoe zit het met de retourkosten? Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen, worden niet gerestitueerd. Neem contact op

Beschadigde producten.

  1. Als uw product beschadigd is. U kunt eventuele schade aan ons doorgeven. We zullen het graag repareren of, indien niet mogelijk, een vervangend artikel sturen, nadat we het beschadigde artikel hebben teruggekregen en door ons team zijn geïnspecteerd.
  2. Als uw product bij levering beschadigd was. Eventuele schade kunt u aan ons doorgeven (met foto’s). Zodra het naar ons is teruggestuurd, inspecteren we het artikel en sturen we een vervangend artikel als dat van toepassing is.
  3. Als uw product defect raakt terwijl het nog onder de productgarantie valt, kunt u contact met ons opnemen met een foto en beschrijving van het defect. Na inspectie wordt het ofwel gerepareerd door de leverancier, ofwel wordt er een vervangend exemplaar naar u opgestuurd.
Er zijn een paar voorwaarden voor het retourneren van producten, lees deze dus goed door.

Voorwaarden voor retourneren

  1. Kort houdbare producten: Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben, zoals Magic truffels, Paddo kweeksets en Paddo sporen of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komen vanwege hun korte levensduur niet in aanmerking voor retournering.
  2. Hygiëne: Bongs, pijpen, verdampers of iets anders dat als vergelijkbaar wordt beschouwd, komt alleen in aanmerking voor retournering, als ze ongebruikt en verzegeld in de originele verpakking zijn. Producten die na levering gemengd zijn met andere producten, komen niet in aanmerking voor retournering.
  3. Originele verpakking: Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking: Verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (tenzij beschadigd de reden is waarom u het terug wilt sturen).
Belangrijk: We betalen je geld niet terug als de douane je pakket in beslag heeft genomen of als je ons onjuiste adresgegevens hebt verstrekt. Het is uw verantwoordelijkheid om op de hoogte te zijn van de juridische status van onze producten in uw land en om ons uw juiste adres te verstrekken. Lees onze algemene voorwaarden.

Informeer ons

Als u een geldteruggave of vervanging voor uw beschadigde producten wilt. Breng ons binnen 14 dagen op de hoogte via e-mail, nadat u de producten op uw adres heeft ontvangen, voordat u een retourzending doet. Hoe zit het met de retourkosten? Verzendkosten die u maakt om producten terug te sturen, worden niet gerestitueerd. Neem contact op